duminică, 4 august 2013

Scrisoare catre cititori

Dragi cititori ,
In perioada urmatoare ,blogul meu intra intr-o scurta vacanta .(perioada 5.08-11.08)-posibil.
Va puteti uita ,si puteti comenta postarile de pana acum ,insa fara a-mi adresa injurii sau cuvinte licentioase ,comentariile care contin limbaj licentios ,fiind blocate .
De asemenea ,imi puteti sugera orice ,dar intr-un limbaj adecvat ,si sunt deschisa la noutati ,daca imi sugerati sa aranjez in pagina textul intr-o forma diferita ,sunt deschisa ,si sunt gata sa schimb orice ,daca voi mi-o cereti ,si daca e necesar .
Va doresc tuturor ,alaturi de familiile voastre ,vacanta placuta si sa va odihniti cat mai mult , pentru ca urmeaza ,dupa aceasta vacanta ,o perioada extrem de grea pentru unii.
Sper ca va veti putea bucura de vacanta ,la fel de mult ca si mine ,si ca nu o sa va intoarceti mai obositi decat ati  plecat .
Cu drag ,
a voastra bloggerita .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pompiliu Constantinescu-un critic literar important al țării noastre

Pompiliu Constantinescu este un critic literar care ne face mândri din punct de vedere cultural național și lingvistic . Este un critic lite...