vineri, 29 iulie 2011

Cornel Fugaru-un mare compozitor care va trai prin cantecele sale

Cornel Fugaru este un compozitor foarte bun care a facut oamenii sa fie mandri din punct de vedere cultural, national si lingvistic , scriind doar in romaneste si doar pentru noi.
Piese reprezentative:"Spune-mi","Dau viata mea pentru o iubire","Am ales nemarginirea ", s.a.,ne fac sa ne mandrim din punct de vedere cultural, national si lingvistic ,fiind un compozitor foarte cunoscut in tara , dar si in strainatate ,dat fiind faptul ca "Spune-mi",a fost tradusa si in engleza.
O alta melodie reprezentativa , tot din repertoriul sau este "De ce-ai plecat din viata mea",dar si piesele cantate alaturi de formatia "Sincron",l-au facut cunoscut ,si iubit de toata lumea,fara o anumita varsta specifica.
Tuturor le-au placut , si le plac melodiile adevarate,cu text usor de inteles, adica intr-un cuvant:MUZICA BUNA,muzica adevarata , facuta fara aparitii pentru lucruri minore,asa cum se face azi.
Este un compozitor care de aici inainte ,va face istorie, si imi doresc ca muzica lui sa nu fie uitata , el fiind un om care ne face sa spunem cu mandrie :"sunt roman !",si fara teama ca vom fi jigniti ,sau izgoniti din tara unde lucram doar din motivul ca suntem romani.
Imi doresc ca biografia, care i s-a facut acum cativa ani sa fie reeditata ,deoarece sunt multi tineri care nu au cumparat-o atunci ,si ar fi bine sa fie reeditata.
De asemenea, ar merita si o strada fiind "un compozitor de aur",pentru muzica usoara din tara noastra,o Valoare ,in adevaratul sens al cuvantului.
Inca un motiv sa ne mandrim ca suntem romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pompiliu Constantinescu-un critic literar important al țării noastre

Pompiliu Constantinescu este un critic literar care ne face mândri din punct de vedere cultural național și lingvistic . Este un critic lite...